2012. december 5., szerda

Amikor a zene a lelkemet simogatja...

5 megjegyzés:

  1. Olyan rég hallottam, de jó volt most itt rátalálni Nálad. Nagy családi kedvencünk volt otthon...
    Sírnivalón gyönyörű. Kicsit ki is csordult a könnyem e léleksimító hangoktól.
    (Meg amúgy is elérzékenyülős állapotban vagyok. De ezek "csak" boldogság-könnyek!!!Tegnap volt a diplomaosztó-avató ünnep:)Majd írok)
    rhumel

    VálaszTörlés
  2. valóban gyönyörű ez a zene. És ami a havat illeti meg is jött. Nálunk gyönyörű hó fehér minden. :)

    VálaszTörlés
  3. Rhumel, nagyon örülök és nagy-nagy gratuláció "kisfiadnak"! :) A család is benne van, sokat tettetek ezért ti is. De jó! Jön minden szépen sorban... :)

    VálaszTörlés
  4. Ozser, itt is szakadt, csináltam is pár fotót az erkélyről, talán felteszek belőlük, de nem sikerültek túl jól. :(
    Délre már nyoma sem maradt a hónak, elolvadt az egész.
    Szép volt az éjszaka, esett a hó, jó meleg szobában hallgattam a gyönyörű zenéket..., szeretem az ilyen órákat. :)

    VálaszTörlés
  5. Ma úgy volt megyek nagyobb túrára. de sajna a talajviszonyok enyhén szólva katasztrofálisak voltak:)))
    De azért tettem fel pár fotót..

    VálaszTörlés